‘kwoots’

Quotes dus, of wat je al eens hoort, leest, …

*Oudste bij het oprijden van onze oprit : “Mama, er hangen nog veel vijgen aan de ‘vijgelaar’ hé” (mocht het hier het aards paradijs zijn, dan zouden Adam en Eva wel helemaal bloot lopen, want de bladeren zijn er wel al af)

*Piepedol, na het bekijken van beelden van haar in de kraamkliniek : “Nu weet ik eindelijk zeker dat ik niet geadopteerd ben, ge weet mama, ik ben achterdochtig hé” – hoe achterdochtig kun je zijn eigenlijk ?!?

*Collega in de Spaanse les : “Stijldansen : als je geen partner hebt, dan dans je niet rond een paal, maar rond de hekstijl aan de oprit” (toen ik me mijn hekstijlen levendig begon voor te stellen, bedacht ik me dat mijn armen er nog niet rond kunnen :-()

*Eentje die ik ergens gelezen heb, en dan maar meteen genoteerd : “Een knuffel is een ideaal geschenk, goed voor elke gelegenheid.  Hij is prettig om te geven, maar even lekker om te krijgen.  Hij toont dat je om iemand geeft.  Hij hoeft niet in cadeaupapier gestoken te worden, en is natuurlijk volledig teruggeefbaar.  Knuffelen is practisch perfect : geen batterijen nodig, niet gevoelig aan de inflatie, je wordt er niet dik van, er is geen maandelijkse afbetaling voor, is beveiligd tegen diefstal, en niet belastbaar.”

*Eéntje van toepassing op de impasse in ons apenland : “Everything is changing, people are taking comedians seriously and the politicians as a joke”

4 gedachtes over “‘kwoots’

Wat ben ik blij dat u reageert !

