www.bloggen.be/eilish

Een beetje symbolisch voor de tijd van het jaar ga ik de bovenstaande blogsite begraven, verwijderen ga ik ze niet, maar nieuwe berichten zullen er niet meer volgen.  Een blogje schrijven was daar geen uitdaging meer, hier heb ik nog één en ander te ontdekken wat betreft de mogelijkheden van wordPress.  New brooms wipe clean naar het schijnt, dus geef ik mezelf de tijd om dat te ontdekken.

2 gedachtes over “www.bloggen.be/eilish

  1. Ollie heeft me benieuwd gemaakt naar die Eilish, dus kom ik nog snel een groetje brengen voordat ik naar m’n nachtwerk ga.
    Ik kom beslist nog terug om je log wat beter te verkennen!

    Groetjes!

Wat ben ik blij dat u reageert !

